28 Haziran 2007 Perşembe

DAHA NİCE YILLARA Bİ TANEM

Her şeyden önce hayatımın en güzel iki yılını yaşadığımı bilmeni isterim. Seninle geçirdiğim hiç bir dakikadan sıkılmadım tam tersi çok güzel zamanlar geçirdim seninle. Her ilişkide yaşanan olaylar bizde de yaşandı tabi ki bazen ağladık bazen güldük bazen çocuklaşıp bazen büyüdük ama hep birbirimizi sevdik. Kimi zaman çok kötü kavgalar da yapsak küslüğümüz on dakikayı geçmedi işte bu da birbirimize olan sevgimizin en büyük göstergesiydi. Benim sensiz geçecek bir dakikaya bile tahammülüm yok. Sen olmayınca yanımda bir şeylerin eksikliğini mutlaka hissediyorum her dakika aklımda sen oluyorsun ve hep seni düşünüyorum. Ben bu hisleri yaşarken seninde bana karşı duygularının aynı olduğunu biliyorum nerden mi hemen söyleyeyim okul zamanları seni eve bıraktıktan sonra evime dönerken yollardan size geri dönmelerimden mi desem yoksa evime geri döndüğümde telefonda ağlayıp seni çok özledim demelerinden mi :)) . İşte bütün bunlar birbirimize olan sevgimizin ne kadar büyük olduğunun en büyük göstergeleridir. Son olarak şunu bilmeni istiyorum ben seni gerçekten çok seviyorum sana olan sevgimde en ufak bir azalma yok ben seni hala o ilk günkü halimle seviyorum.

NOT: Ben sana bu satırları yazarken sen bana seninle ilgilenmediğim için kızıyordun ama olsun akşam bunu görünce sanırım beni affedersin. SENİ ÇOK SEVİYORUM GÜLGÜZELİM

''GÜLDİKENİN''

Hiç yorum yok: