26 Haziran 2007 Salı

SEVDAN

Bu sevda böyle bitmemeli
Beni böyle yalnızlığa terk etmemelisin
Ellerimden tutmalısın, gözlerime bakmalısın
Gözlerime bakıp beni kendine tekrar ve de tekrar aşık etmelisin

Sen gidince yaşayamam demiştim ya
İnan yalan değil güzel kız
Çünkü sen benim boynumdaki ip değil
Sen boynumda ip varken ayaklarımın altındaki sandalyesin
Sen gidince ayaklarım boşlukta kalıyor
Ve boynumdaki ip beni sensizlikle baş başa bırakıyor
''Yokluğun cehennemin diğer adıymış''
Bunu sen gidince daha iyi anlıyorum

Ne olur gitme
Sen gidince nedensiz yaşlar boşalıyor gözümden
Ellerim soğuk taş duvarları yumrukluyor
Ve o güzel gözlerin geldikçe aklıma
Gözümden akan yaşlar kanayan yüreğime akıyor
İşte güzel kız
Sensizlik canımı işte böyle yakıyor

Ne zaman yüzümü güldüreceksin bilmiyorum
Ne zaman rüyalarımda geldiğin gibi geleceksin bana
Öyle gülerek ve öyle severek
Ne zaman aşkım diyeceksin
Ne zaman o sihirli iki kelimelik cümleyi kuracaksın bilmiyorum
Ama ben sana yine söylüyorum
BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM

Hiç yorum yok: